שמאי מקרקעין תל אביב

שמאי מקרקעין בתל אביב, בשל אופייה ומחירי הנדל"ן הגבוהים בה, אמור להיות בקיא בכל תכניות בנין העיר המאושרים על אותה קרקע שהוא אמור להעריך.
כשמאי מקרקעין שגר בעיר תל אביב ומשרדו נמצא בעיר תל אביב ומבצע לא מעט הערכות שווי/השגות על היטלי השבחה לכלל סוגי הנכסים בעיר, הנני מומחה בכל תחומי שמאות המקרקעין לכלל נכסי המקרקעין הנמצאים בעיר תל אביב.
לאחרונה אושרו תכניות רבות בעיר תל אביב וכשמאי מקרקעין בתל אביב הנני מודע לכלל התכניות ועל השפעתם על כלל נכסי המקרקעין בעיר.
לתכניות בנין עיר קיימת השפעה מכרעת על שווי הקרקע ועל היטלי ההשבחה שהוועדה המקומית לתכנון ולבניה תל אביב מבצעת עבור כל אזרח שממש עסקה במקרקעין, אם זה במכר ו/או בקשה להיתר בניה.
כידוע מחירי הקרקע בעיר תל אביב גבוהים מכל קרקע קיימת בארץ ויש אומרים הגבוהים בעולם, לפיכך שמאי מקרקעין בתל אביב אמור לבחון את הנכס/הקרקע היטב ולתת דגש על כל פרמטר שכן מדובר בערכי כסף גבוהים ביותר.
לפיכך, אם הדרישה היא שמאי מקרקעין בתל אביב , לעסקה היקרה בחיים, פנו אל משרדינו שיבחן את כדאיות העסקה , את שווי השוק האובייקטיבי של הנכס, את המחיר בו היא מוצעת והאם בכלל כדאי להשקיע בנכס ולרכוש אותו.
אנו מבטיחים לכם, כי לאור שנות ניסיוננו בתחום והמקצועיות שרכשנו, הבדיקה ו/או השומה שתתבצע עבורכם תהיה ברף הגבוה והקפדני ביותר.
שמאי מקרקעין בתל אביב – משרד ירון נאמן שמאות מקרקעין, ניהול וליווי עסקאות נדל"ן, ישמח לעמוד לרשותכם.

לפרטים נוספים: טלפון: 072-395-2236 פקס: 15337399992 דוא"ל: office@yaron-neheman.co.il
שלחו לנו הודעה ונשוב אליכם בהקדם:





    לפרטים נוספים:
    טלפון: 072-395-2236
    פקס: 15337399992
    דוא"ל: office@yaron-neheman.co.il

    שלחו לנו הודעה ונשוב אליכם:





      התקשרו כעת